Qemu a linux ve Windows

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Prosinec 1 15:42:43 CET 2005

xstodulk na fi.muni.cz@230.42.108.194.contactel.net <> wrote:
> 	Sečteno a podtrženo: Colinux můžu až na popsané
> problémy s klidným
> srdcem doporučit, pro svůj účel je to perfektní produkt.

	Zkoušel jsem a příliš nenadchlo, na druhou stranu, vývoj nesleduji,
není potřeba... pravda není mnoho těch, kteří okusili legální VMWare, ale
mohu s klidem říci, že pro mnoho aplikačního nasazení - minimálně v
testovacím nebo developerském prostředí je vhodné využít produkt MS Windows
vlastní a sice VirtualPC. (bez ofic. podpory Linuxu of cource)