VPN openswan -Symantec Gateway Security 360

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Pátek Prosinec 2 10:26:19 CET 2005

Dobrý den,

prosím jak propojím VPN dvě sítě, na jednom konci zařízení Symantec Gateway
Security 360 a na druhém openswan 2.3.1 ?

Našel jsem sice tento návod, který je na SGS 200R, ale nepomohl mě.

http://wiki.openswan.org/index.php/Last%20copy%20from%20Internet%20Archive

Nevím ani co požadovat aby mi ten člověk s tím hardwarovým zařízením
nastavil, jaký druh šifrováním atd.

Protože ono to zařízení pracuje pomocí PSK a rozděluje to  nějak na první a
druhou fázi spojení,

já se s takovým dělením v openswanu či freeswanu vůbec
nesetkávám(pravděpodobně proto, že běžně používám RSA klíče) ani nemusím
nastavovat druhy šifrování a časy, je to v openswanu či freeswanu
defaultně. Proto na to hledím jako sova a nechápu.

S pozdravem Lubomír Klubus