SOLVED: rm a mnozstvo fajlov

Daniel Ciprus dan na vl.sk
Pátek Prosinec 2 11:33:55 CET 2005

> Projde to, ale chapete co to dela? Nechci nijak utocit, ale kdyz vam
> tu nekdo neco poradi, je lepsi rade porozumet.
> Proto vam ostatni radili pouze xargs. Nikoli cely prikaz.
>
> Pokud vse rovnou zkusite bez pochopeni, mohl byste jednou splakat
> nad vysledkem. Nejde o to, ze nekdo jiny by vam chtel uskodit.
> Spise jde o to, ze vy muzete mit u sebe jinou situaci nez
> dotycny a muze nastat problem.
>
> Jako napriklad s timto find.
> Find najde vse i v podadresarich. Tzn. ve specialnim pripade, kdy
> dany adresar nebude obsahovat podadresare se tento prikaz
> [...]

Ano, rozumiem co mal basnik na mysli. Samozrejme find ma viac parametrov
ako napriklad -name ktorym sa da vyfiltrovat dalsia vec ako je nazov
fajlu. Ale ok, beriem na vedomie ;-) Kazdopadne ste ma nakopli aby som sa
pozrel na xargs, ktory vyriesi zopar mojich problemov s bash scriptami ako
tak vidim.

Dakujem este raz a prosim uzavrime tento thread

Dan.