Cyrus IMAP + Procmail ?

Motyčka Jiří Mgr. jiri.motycka na vces.cz
Úterý Prosinec 6 12:47:04 CET 2005

Diky.

Zapomnel jsem uvest, ze timsieve demona pouzivam, spolecne se
Squirrelmailem a avelsieve pluginem.

Jeden z duvodu, proc se taky snazim nasadit procmail jako mailfilter je
ten, ze nevim, jak lze pomoci Sieve vytvorit obecne filtrovaci pravidlo.
Mam za to, ze to v soucasne implementaci Sieve ani nejde (pouze jeden
aktivni skript na uzivatele).