horde a Mime magic support (fileinfo)

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Úterý Prosinec 6 13:33:31 CET 2005

Petr Hvězda napsal(a):
> |"pear install fileinfo" a zadat fileinfo.so do php.ini +
>
> Dekuji, tohle muj problem vyresilo :). Jeste mam jeden problemek, nevim, jak
> zfunkcnit pridavani uzivatelu, autentifikaci mam nastavenou na IMAP, ale
> nemohu stale pridavat uzivatele...
>
> Vzdy se mi objevi tato hlaska:
>
> Váš ověřovací systém nepodporuje přidávání uživatelů, nebo tato možnost není
> přístupná z jiných důvodů.

Tato vlastnost je pouzitelna pouze pokud pouzivate pro uzivatelske ucty
nejaky db backend, napriklad MySQL, misto beznych systemovych uctu.
Nicmene struktura tabulek musi byt vytvorena prave s ohledem na Horde,
aby Horde mohlo korektne s takovou databazi pracovat. Tzn musite pouzit
Horde jako frontend pro uzivatelskou db. Navic pak musite autorizaci
provadet prave vuci te databazi a ne IMAPu. Ale to uz je celkove
trosicku slozitejsi na zprovozneni, protoze na to musite navazat i MTA a
IMAP server. Kazdopadne IMAP jako takovy nema reseno pridavani uzivatelu.

Rudiik