Fetchmail + Postfix

zubbik na hebe.cz zubbik na hebe.cz
Úterý Prosinec 6 18:25:03 CET 2005

Dobry den,
vim, ze toto tema tu asi bylo uz mnohokrat, ale ani archiv mi nepomohl.
Taham pomoci Fetchmailu zpravy z domenoveho kose. Na serveru mi bezi
Postfix, u ktereho predpokladam, ze mu budou stazene zpravy predany. To se
take stane, ale Postfix posle vsechny zpravy do mailboxu postfix misto do
schranek uzivatelu. Podotykam, ze kdyz poslu e-mail z lokalni site, tak
vse chodi ok.
Dosud stazene zpravy prebiral natvrdo procmail a provadel append to
mailbox, jenze  se delo to, ze pokud mela zprava vice prijmecu, dosla
pouze tomu prvnimu.
Poradi mi nekdo alespon nejakou cestu, kudy se dat? Diky.