Fetchmail + Postfix

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Prosinec 6 19:47:24 CET 2005

Díval jste se vůbec do toho archivu? Například z diskuse ve vláknu
http://groups.google.com/group/cz.comp.linux/browse_thread/thread/a41e38d9c32cd55b/27e7b52d0ce8d6ea
je patrné, že Postfix není od toho, aby zprávy třídil, ale jen od toho,
aby doručoval adresátům, které mu někdo řekne. A vy se tu znovu
podivujete, že Postfix prostě nedělá to, co dělat nemá.

Zajímejte se o nastavení fetchmailu - klíčová slova jsou "is * here",
"localdomains", "aka"...

Slávek.