Kernel update (Fedora Corew 4)

KOMADA Radoslav radoslav.komada na asseco.sk
Středa Prosinec 7 09:24:51 CET 2005

 Pozor!
 nie rmp -Uvh kernel-......, to by "zmazalo" aktualne jadro co nemusi
byt
 vzdy dobre.
 ale
 rpm -ivh kernel-2.6.14-x.y.rpm, ktore nainstaluje "dalsie" jadro.
 Potom upravit lilo alebo grub, podla toho co je v systeme pouzite.
 Ak sa nove "uchyti" a funguje, po case stare zrusit rpm -e
kernel-2.6.11.x.y.rpm,
 odstranit stare moduly  /lib/modules/2.6.11, odstranit stare vmlinuz,
System.map,
 config a pripadne initrd z /boot. A upratat bud liloconf alebo
grub.conf.

RK