MDV2006 ati radeon(xorg) vs. fglrx (ati.com)

luc xxlucas na seznam.cz
Středa Prosinec 7 11:53:33 CET 2005

Dobry den,

        ma jeden problemek co se tyce graficke karty ATI (ATI Mobility
Radeon
9700)a MDV2006. Nikdy predtim jsem nepouzival fglrx ovladac. Ted se mi
nainstaloval (diky koupi MDV 2006 cz) ati-kernel (dkms) a vse mi
funguje dokonce i DRI pro uzivatele bez jakehokoliv zasahu, vse jede
defaultne. Problem je pouze v tom, ze v xorg nefunguje (zrejme)
vyhlazovani (anti aliasing) neb vse jak tak trosku mazle a rozostrene.
Pokud vyzkousim driver dodavany s x.org, tak mam sice vse pekne ostre a
vyhlazene, ale DRI nefunguje. Vim, ze je resenim se na DRI vykaslat,
ale to prozatim nechci. A pracovat neustale na tom rozmazanem se take
nebavi ???

Mate nekdo podobnou zkusenost ci radu jak zapnout ci donutit aby se
vyhlazovali i s tim fglrx driverem od ATI ???

dik
--
luc
Linux 2.6.12-12mdk-i686-up-4GB Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz