MDV2006 ati radeon(xorg) vs. fglrx (ati.com)

luc xxlucas na seznam.cz
Středa Prosinec 7 14:49:35 CET 2005

> Neporadim vam, ale muzu vas poprosit zda byste popsal jak jste zapnul
> ten driver dodavany s x.org?

v xorg.conf

driver radeon
> Instaloval jsem nedavno Mandrivu 2006.0 FTP edition jako upgrade
> Mandrake 10.1, a vubec mi nefunguje proprietarni ovladac ATI stazeny
> z ati.com, proto pouzivam VESA ale to funguje podivne (barvy maji
> posunute spektrum a ikony se casto nezobrazuji) a stejny problem byl
> kdyz jsem pouzil genericky ovladac pro radeon v Mandrake Control
> Center...
Ted jsem to zkousel naklikat v mdk control centru a jede to uplne
stejne. Zadnej specialni postup jsem neprovadel.

> Me by momentalne stacilo zapnout ten driver ktery jste zapnul Vy. Jak
> jste to udelal? Chci si porovnat Vas postup s mym.
neni co porovnovat

Jinak mam MDV 2006 CZ (Power Pack). ATI Mobility Radeon 9700, Notebook
ASUS M6778Ne.

--
luc
Linux 2.6.12-12mdk-i686-up-4GB Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz