MDV2006 ati radeon(xorg) vs. fglrx (ati.com)

MIlos Prudek prudek na bvx.cz
Středa Prosinec 7 13:41:42 CET 2005

> Pokud vyzkousim driver dodavany s x.org, tak mam sice vse pekne ostre a
> vyhlazene, ale DRI nefunguje. Vim, ze je resenim se na DRI vykaslat,

Neporadim vam, ale muzu vas poprosit zda byste popsal jak jste zapnul ten
driver dodavany s x.org?

Instaloval jsem nedavno Mandrivu 2006.0 FTP edition jako upgrade Mandrake
10.1, a vubec mi nefunguje proprietarni ovladac ATI stazeny z ati.com, proto
pouzivam VESA ale to funguje podivne (barvy maji posunute spektrum a ikony se
casto nezobrazuji) a stejny problem byl kdyz jsem pouzil genericky ovladac
pro radeon v Mandrake Control Center...

Me by momentalne stacilo zapnout ten driver ktery jste zapnul Vy. Jak jste to
udelal? Chci si porovnat Vas postup s mym.

--
Milos Prudek