Volant a linux

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Čtvrtek Prosinec 8 13:34:59 CET 2005

Dne st 7. prosinec 2005 07:59 Martin Špirk napsal(a):
"Volant a linux"

> Ahoj,
>
> vybiram vhodny volant pro linux, ale nejak nemuzu zjistit, ktere volanty v
> linuxu funguji. Jediny, ktery mam potvrzeny je (paradoxne) nejaky Microsoft
> SideWinder, ale ten je zrovna moc drahy, stacil by me nejaky low end bez
> zpetne vazby. Vytipoval jsem si Genius Formula, ale o nem jsem nenasel
> informace zadne.
> Muzete dat prosim nekajy tip? Chtel bych to pro hru torcs, pripadne racer,
> ale to je asi jedno.
>
> 	Diky, Martin

Ahoj,

Pokud jde o zařízení na Game portu, tak na to by neměl mít linux vliv, neboť
to si musí ošetřit samotná hra, resp, přímo ve specifikaci Game portu je
dáno, jak to má fungovat. Takže zkusil bych asi nějaké takové zařízení.

--

Antonín Mička