Volant a linux

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 8 13:47:43 CET 2005

Antonín Mička napsal(a):

> Ahoj,
>
> Pokud jde o zařízení na Game portu, tak na to by neměl mít linux vliv, neboť
> to si musí ošetřit samotná hra, resp, přímo ve specifikaci Game portu je
> dáno, jak to má fungovat. Takže zkusil bych asi nějaké takové zařízení.

^^^Dobrý den,
podle mých zkušeností, které mi potvrdil zkušenější kolega, ne vždy,
konkrétně se jedná o problém, kdy nepoužívám zvukový chip a GamePort na
desce, ale mám v PCI SoundBlaster 128 (přeci jen hraje o 200% :-) lépe)
a grafickou kartu nVidia. V BIOSu jsem vypnul gameport (předpokládám, že
se jedná o ten onboardový, jestli ne, tak jsem udělal chybu tady), na
tom co je na zvukovce mám připojený JoyPad a v Linuxu (konkrétně
Mandriva 2006.0 cz) nejede. Když jsem měl od kolegy půjčený USBčkový,
tak ten naběhl jak nic a mohl jsem hrát hry v emulátoru Commodore
(Sinclair počítal s ovládáním klávesnicí, Commodore moc ne a většina her
bez JoyČehosi je nehratelná :-().
	Nebo je třeba ještě ruční nastavení, aby šel? Mandrake Control Center
jej také neviděl pro nastavení.
	S pozdravem
		MaReK Olšavský

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/