multiplatformni GUI

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 8 17:35:41 CET 2005

On Wed 7. of December 2005 14:42, Martin Špirk wrote:
> Jinak ale mohu Qt jen doporucit, vyborna dokumentace, prehledne a
> srozumitelne API. Sam jsem se rozhodoval pred par lety (takze soucasny stav
> muze byt jiny) a v techto ohledech Qt nad vyse uvedenymi jasne zvitezlo

Sucasny stav (QT4) je este podstatne lepsi. Osobne pridavam hlas za QT. Je
super zdokumentovane, rychle, multiplatformne, ked sa clovek nauci pouzivat
zakladne techniky, vyvoj ide rychlo.

<flame>
Osobne by som nikdy pod GTK*_cokolvek nebol v stave nic napisat. Ten styl
programovania sa mi vyslovene hnusi a nedokazem sa v tom orientovat. Ale to
je asi len sila (zlo)zvyku.
</flame>

Mimochodom, pokial moje znalosti siahaju, tak qt uz dualnu licenciu davno
nema. Existuju 2 produkty - qt_free (gpl) a qt_commercial
(neviemakalicenciaanechcesamitohladat).

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky