Re: 99 99 99 99... namisto bootu u Salckware

Tomáš Griger Tomas.Griger na seznam.cz
Středa Prosinec 14 01:49:13 CET 2005

Ahoj.
Ak som to dobre pochopil tak Ti po inštalácii pc fungovalo a zrazu po 14 dňoch keď bol vypnutý tak nefunguje?To je fakt divné.Každopádne podľa čísla chyby by si mal skúsiť zapísať LILO priamo do MBR.
Bližšie info viď. http://wiki.linuxquestions.org/wiki/LILO_Error_Codes
Tomáš