99 99 99 99... namisto bootu u Salckware

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Středa Prosinec 14 10:48:10 CET 2005

2005/12/14, Balog Martin - TENEL <balog na turboasistent.cz>:
> Zdravim,
> dodnes jsem mel plne fungujici router, ktery byl nainstalovan,
> prednastaven a plne fungujici (vyzkouseno), ale 14 dnu mi lezel u stolku
> a nebylo na nej sahnuto. Dnes jsem chtel onen router jiz zapojit,
> protoze sit je hotova, ale misto bootu (po vypisech z BIOS a HW tabulky)
> se zobrazi jen 4 radky 99 99 99 ... na miste kde by mel byt zavadec LILO.

Tuším že i podobný problém jsem měl, když jsem měl v BIOSu u disku
nastaveno LBA32 (nebo obráceně? :) Můžeš zkusit ještě změnit tuto
volbu...

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \