99 99 99 99... namisto bootu u Salckware

Balog Martin - TENEL balog na turboasistent.cz
Středa Prosinec 14 11:55:31 CET 2005

Zdravim:

zavedeni Lilo rucne to nevyresilo..... stale to same - lilo.conf je
spravne. LBA u disku nemam nastavene.
Za ten link na ABC diky, lec tam se vypisovalo alespon neco, ale me ne ...