pdf aplikace pod linuxem

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Středa Prosinec 14 17:34:12 CET 2005

dobrý den,

> v pdf, rozmyslim si, jake aplikace bych mohl pouzivat. Jsem
> zvykly pracovat s (placenym) Acrobatem kde pdf soubory mohu i
> ukladat, takze Adobe Reader me prilis neuspokoji. Konkretne
> casto provadim nasledujici operace:
>  - zmenit vlastnosti dokumentu (pdf properties, document title aj.)
>  - vlozit nekam do textu ramecek jako hyperlink odkazujici
> bud na jiny soubor nebo nekam na www
>  - zvyraznit urcitou cast textu nebo pridat vedle anotaci
>  - hledani v mnozine pdf souboru pomoci Acrobat catalogu a .pdx

.... toto co popisujete, bych řekl, je výhradní doména Adobe Acrobat,
já s ním pracuji taktéž denně, (+ další plug-iny pro moji práci
-Enfocus Pitstop, Seps2Comp,apod. - tzn. věci pro DTP a prepress),
ale non-woknoidní náhradu jsem zatím neobjevil (tedy plnohodnotnou)

> zkusenosti nekoho, kdo uz podobny problem mel. Nebo je
> nejsnadnejsi cesta provozovat verzi Acrobatu pro windows pod linuxem?

... tak tohle se mi nepovedlo, pokouším se o to od Acrobatu 5 až po
současnou verzi 7, ale bezúspěšně.

Obávám se, že práce s pdf (ne pouze jeho vytvoření, prohlédnutí a tisk),
je obor kde Linux zatím hodně, ale opravdu hodně zaostává (je to dáno
hlavně jeho (ne)podporou ze strany Adobe.

Nicméně přeji hodně štěstí.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz    nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které
by bez nich vůbec neexistovaly......