pdf aplikace pod linuxem

Ing. Leos Houser leos.houser na aacomputer.cz
Neděle Prosinec 18 17:19:26 CET 2005

Dobrý den,

pokud chcete pracovat s PDF dokumenty, mohu Vám doporucit Open Office ve
verzi 2.0. Je K dispozici pro Linux i Windows a má velice slusný export do
PDF. Pouzívat se dá jako Adobe Acrobat, pouze nenacte PDF dokumenty. Nactete
ale treba i Postscript a radu dalsích formátu. V mém prípade byl export do
PDF vzdy zcela bez problému.

S pozdravem Leos Houser

Ing. Leos Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konecná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Tel: +420 353 566 539
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: http://www.aacomputer.cz

"Filip Kadlec" <kadcatlecf na volnydog.cz> píse v diskusním príspevku
news:Pine.LNX.4.58.0512141317250.7400 na sie154b.fzu.cz...