Digitalni podpis (Re: Squid s NTLM kontra Sun JVM a mojebanka.cz?)

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Prosinec 14 18:00:17 CET 2005

Libor Chocholaty napsal(a):

> To je zajimavy, kdyz pouzivate Thunderbird, proc vase podepsane maily
> nezobrazuje ani Thunderbird (Pavluv pripad) ani Mozilla (1.7.11, muj
> pripad)?

Problem bude v tom, ze mail server konference prida nakonec zpravy
paticku. Sice ji zpracuje spravne z pohledu MIME, ale je otazka,
zda je to korektni z pohledu S/MIME, aby za podpisem bylo jeste neco
pridano.
Studovat dalsi tunu RFC se mi uz dneska nechce, abych nasel, zda je
takove pridani korektni nebo neni (odhaduji nekorektni a klient by ji
mel oznacit jako modifikovanou zpravu) a jak by na ne mel klient
reagovat.
Sam ty podepsane zpravy prosle pres konferenci nevidim. :-))

	M.