Digitalni podpis (Re: Squid s NTLM kontra Sun JVM a mojebanka.cz?)

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Prosinec 14 19:26:42 CET 2005

Michal Dobes wrote:

> Problem bude v tom, ze mail server konference prida nakonec zpravy
> paticku. Sice ji zpracuje spravne z pohledu MIME, ale je otazka,
> zda je to korektni z pohledu S/MIME, aby za podpisem bylo jeste neco
> pridano.
> Studovat dalsi tunu RFC se mi uz dneska nechce, abych nasel, zda je
> takove pridani korektni nebo neni (odhaduji nekorektni a klient by ji
> mel oznacit jako modifikovanou zpravu) a jak by na ne mel klient
> reagovat.

No uplne stejne, jako kdyz podpis pouziva neznamou CA, tj. mail zobrazi
a oznaci, jako neduveryhodny.
Ale to, ze ho nezobrazi vubec, je podle me prachsprosta chyba.

Libor