SATA server

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Čtvrtek Prosinec 15 11:45:16 CET 2005

Taky jsem nedavno stavel server s kapacitou 1.3TB - bezi sice na tom
Windows + aplikace "Videoserver" - zaznam dat z kameroveho systemu.
Radici na desce bych moc neveril, takze pokud nemate dost penez na koupi
original znackoveho serveru (coz v pripade techto kapacit je dost velka
palka) tak bych radeji volil "serverovou" zakladni desku + samostatny
SATA radic.

Napr. RocketRaid http://www.highpoint-tech.com/

Kupoval jsem to na http://hsys.eo.cz/index.php/subk/20660060/

Podpora Linuxu by mela byt dobra - viz stranky vyrobce

S pozdravem

--
Ondřej Prokop

Novogear, spol. s r.o.