Digitalni podpis (Re: Squid s NTLM kontra Sun JVM a mojebanka.cz?)

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Prosinec 15 15:23:17 CET 2005

Libor Chocholaty wrote:

> No uplne stejne, jako kdyz podpis pouziva neznamou CA, tj. mail
> zobrazi
> a oznaci, jako neduveryhodny.
> Ale to, ze ho nezobrazi vubec, je podle me prachsprosta chyba.

Ja na cteni konfery pouzivam MS Utlouk Express a podepsane zpravy nevidim
take :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz