prehrávání písnicek blokuje ostatní zvuky

simon na cesa.cz simon na cesa.cz
Čtvrtek Prosinec 15 20:46:36 CET 2005

On 15 Dec 2005 11:02:59 -0800
marik na mendelu.cz wrote:

> Dobrý den, kdy_ poslouchám na pocítaci písnicky (XMMS, Real

i vam dobry

> Player) tak nehrajou _ádný dal_í zvuky - treba v ICQ a podobne.
> Ty se zacnou ozývat a_ kdy_ XMMS vypnu, nebo zastavím
> prehrávání.
>
> Neprijde mi to normální. Dá se to nejak vyre_it?

otazka normality ? -)))

reseni je .... pouzivat alsa pro prehravani zvuku
nebo nejaky snd server .... esd,arts ....

atd ... tj. nastavit si to -))))

proste se rozhodnete jake zvukove reseni budete pouzivat
.... jake vase programy pouzivaji (umi pouzivat) ...
a to si nastavte vsem klientum ....

vrstvit to pres sebe (dmix v alse a na nem est ... a vedle arts)
sice muze fungovat ale jen nahodou -)))

nic ve zlem ... ale trosku zahledejte .. a uvidite na czem budete -)))

> Po_ívám SUSE 10.0 a Gnome.

ja pouzivam debiana a gnome ani kde nepouzivam -))

simon