konfigurace synaptics touchpadu

Pavel Novak lists na innuendo.cz
Neděle Prosinec 18 01:03:29 CET 2005

Petr Voralek wrote:

>   Zkuste se mrknout na program synclient.
>   O popisech nevím, ale synclient -l Vám vypíše všechny options (s
> aktuálními hodnotami), a ty jsou celkem srozumitelně pojmenovány...

diky za tip,v tom se to da alepson slusne zkouset...

 >Hlavne ale potrebuji zmensit pravy okraj, ktery reaguje na vertikalni
>

>   Já to tak mám defaultně (Aspire 5024WLMi)...  Přikládám výpis options.

nevim, zda to s tim souvisi (snad jo) ja mam rozliseni monitoru
1440x1050, takze tam to bude asi trochu jinak. Zjistil jsem, ze mezni
stav u RightEdge 5982 - kdyz dam vic, prestane vertikalni skrolovani
fungovat. Tohle uz je ale celkem ok, i kdyz bych to snesl jeste trochu
vic vpravo. Proto by me zajimalo, co ta cisla znamenaji a jak je
spocitat, treba proc LeftEdge je 1700 a co dela BottomEdge?

--
Pavel Novak