konfigurace synaptics touchpadu

Petr Voralek nazir na comp.cz
Neděle Prosinec 18 03:27:53 CET 2005

> nevim, zda to s tim souvisi (snad jo) ja mam rozliseni monitoru
> 1440x1050, takze tam to bude asi trochu jinak. Zjistil jsem, ze mezni
> stav u RightEdge 5982 - kdyz dam vic, prestane vertikalni skrolovani
> fungovat. Tohle uz je ale celkem ok, i kdyz bych to snesl jeste trochu
> vic vpravo. Proto by me zajimalo, co ta cisla znamenaji a jak je
> spocitat, treba proc LeftEdge je 1700 a co dela BottomEdge?

  Sosněte si z http://web.telia.com/~u89404340/touchpad/files/ archiv
Vámi používané verze, obsahuje (alespoň oproti tomu distibučnímu balíku
z MDV2006 [nevím, jak je tomu v případě ostatních distribucí, ale
počítám, že stejně, když se ptáte ;^)]) manuálové stránky, ve kterých je
popis jednotlivých nastavení a pokec okolo...

--
   Petr Voralek   <nazir@(nazir|volny).cz>     24229288 na ICQ

... I said *pluck* the Turkey!