Watchdog nebo po siti spinatelna zasuvka 230V

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Středa Prosinec 21 17:29:43 CET 2005

Avokádo vespolek,

	sháním pro Linux hardwarový watchdog nebo nějakou napěťovou zásuvku,
která jde ovládat přes síť. Co použiju bych se chtěl rozhodnout podle ceny,
ale v zásadě potřebuju něco, co by mi pomohlo v případě zatuhnutí serveru.
Zásuvka by mohla být klidně včetně UPS nebo nějakého watchdogu, ale tady
nevím, jestli něco takového vůbec existuje.

	Svého dodavatele VT jsem dotazem na něco takového celkem zaskočil,
takže bych se chtěl zeptat, jestli už někdo něco podobného viděl někde
prodávat nebo jestli něco takového používáte a s jakým výsledkem.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860