Firebird 1.5.2 a RedHat 7.3

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Prosinec 23 12:11:31 CET 2005

Libor Chocholaty <mailto:libor_ml1 na mts.cz> wrote:
> Docela by me zajimalo, zda tenhle pruzkum bojem delate z cisteho
> entuziasmu nebo vam za to nekdo plati. :-)

	Pokud se bavíme o tom FB, tak je to čistě z přátelství a kamarádské
výpomoci... prostě někdo mne požádal o FB (1.5.X) pro RH 7.3.a já se snažím
(cca 2.5 roku tam s velmi uspokojivým výsledkem a bezproblémů běží 0.9
cosi), bude-li to trochu technicky možné, mu vyhovět... nic více nic méně...
je to charita v tomto případě (já FB nemusím vůbec)

	Ale obecně, většinu zkušeností jsem získal údržbou několika desítek
systému založených na RH7.3. (dneska se jim už asi tak říkat nedá) a ano za
toto mě zákaznící honorují - ono je to často levnější než celý reinstal na
něco aktuálnějšího a testování veškerých návazných systémů, zda-li je vše
OK. Jednou k tomu dojde, to víme všichni, ale nemusí se to dělat s každou
verzí, ba co více, je třeba to dělat z opačné pozice - dodavatelé aplikací
budou podporovat jiné atributy nových distribucí než jejich lesk a tak bude
tlak na to systémy přeinstalovat a tyto atributy využít.