spusteni odpovidajici aplikace

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Prosinec 27 14:36:13 CET 2005

Slavek Banko wrote:
> Jednotliví uživatelé docela určitě nebudou zapisovat do /etc/mailcap.
> Proto zmiňovaný run-mailcap prohledává i ".mailcap" v osobní složce
> uživatele (a zkouší nejen ten):
>
> $mailcaps =
> "$ENV{HOME}/.mailcap:/etc/mailcap:/usr/local/etc/mailcap:/usr/share/
> etc/mailcap:/usr/etc/mailcap"

Diky za upresneni. Zacinam byt mirne rozmrzely z toho, ze ve widlich je to
jednoduche bez ohledu na aktualniho uzivatele, kdezto u Linuxu budu muset
prohledavat disk a muzu narazit na nedostatecna prava k adresarum atd.
Domnival jsem se puvodne, ze v Linuxu to bude jednodussi nez ve widlich.
Opak je pravdou.
Aby to nakonec nedopadlo tak, ze uzivatel widli klikne na URL v okne
"About..." a spusti se mu jeho oblibeny browser, kdezto kdyz tam klikne
uzivatel Linuxu, tak se mu zobrazi tato hlaska
"Pouzivate Linux a proto mate jiste vetsi znalosti nez uzivatele Windows.
Tak si spustte browser rucne a natukejte si tam URL z klavesnice" :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz