spusteni odpovidajici aplikace

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Úterý Prosinec 27 15:20:35 CET 2005

On Tue, Dec 27, 2005 at 02:36:13PM +0100, Petr Vileta wrote:

> Diky za upresneni. Zacinam byt mirne rozmrzely z toho, ze ve widlich je to
> jednoduche bez ohledu na aktualniho uzivatele, kdezto u Linuxu budu muset
> prohledavat disk a muzu narazit na nedostatecna prava k adresarum atd.
> Domnival jsem se puvodne, ze v Linuxu to bude jednodussi nez ve widlich.
> Opak je pravdou.

Nechapem, aky problem by ste mali mat s pravami? Kedze je prihlaseny
pouzivatel, ktory tam klikne, tak kde je problem, ze sa nedostanete do
jeho domovskeho adresara aby ste precitali konfiguracny subor. Hladate
problemy, tam kde sa vobec nenachadzaju.

Vyskusali ste si ten "run-mailcap"?

> Aby to nakonec nedopadlo tak, ze uzivatel widli klikne na URL v okne
> "About..." a spusti se mu jeho oblibeny browser, kdezto kdyz tam klikne
> uzivatel Linuxu, tak se mu zobrazi tato hlaska
> "Pouzivate Linux a proto mate jiste vetsi znalosti nez uzivatele Windows.
> Tak si spustte browser rucne a natukejte si tam URL z klavesnice" :-)

Myslim, ze sa tak rozpisovat nemusite. Staci tam dat to URL a kazdy
pochopi.

--
Marian Cavojsky