Presun databaze mezi MYSQL 4 na 5, kodovani

Petr Bartel cyber na irix-servis.cz
Středa Prosinec 28 10:53:34 CET 2005

Dobry den,
resim takovy problemek. Provadim presun dat na novy server a narazil
jsem. Mam tu phprs+phpbb na starem serveru je mysql Ver 12.22 Distrib
4.0.24, for pc-linux-gnu (i386) a je to debian a tudiz jsem zadne
kodovani , ziskavani dat nemusel zadavat. Apache 1.3 jsem rekl ze je to
ISO-8859-2 a nastavil jsem to pro toho virtualniho hosta jako
AddDefaultCharset.
   Jenze jestlize chci presunout databazi na novy stroj, narazim na
problem. Je tam mysql  Ver 14.12 Distrib 5.0.16, for pc-linux-gnu (i486)
using readline 5.0 a ta si preje aby bylo zadano kodovani....

Rad bych tedy vedel, co mohu delat abych co nejjednoduseji presunul
data, popr. globalne nastavil mysql na novem serveru. Popr. jak upravit
data ? Zkousel jsem po dumpu z stareho serveru je prohnat pres recode z
latin2 do utf8 a pak to naimportovat na server novy a pak jsem nastavil
ve virtual hostu UTF8, data z mysql byly cesky a bohuzel zbytek textu
ne. Zajima me jestli tedy napr. znovu pres recode prekodovat zbytek
textu  (phprs) na disku nebo jestli to lze resit jinak ?

Dalsi experiment co jsem zkousel bylo pridat do my.cnf do sekce mysqld

character_set_server=latin2
collation_server=latin2_czech_cs

lec to mi prenastavilo jen nektere casti mysql

Takze muze me nekdo nasmerovat ne najeke jednoduche AJ nebo
vycerpavajici CZ/SK howto kde se dozvim jak to poradne nastavit a jak
nasledne prenos provedst.

Diky moc za vase rady a pripominky

                      Petr