Presun databaze mezi MYSQL 4 na 5, kodovani

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Prosinec 28 16:11:59 CET 2005

Petr Bartel wrote:
> Dobry den,
> resim takovy problemek. Provadim presun dat na novy server a narazil
> jsem. Mam tu phprs+phpbb na starem serveru je mysql Ver 12.22 Distrib
> 4.0.24, for pc-linux-gnu (i386) a je to debian a tudiz jsem zadne
> kodovani , ziskavani dat nemusel zadavat. Apache 1.3 jsem rekl ze je
> to ISO-8859-2 a nastavil jsem to pro toho virtualniho hosta jako
> AddDefaultCharset.
>   Jenze jestlize chci presunout databazi na novy stroj, narazim na
> problem. Je tam mysql  Ver 14.12 Distrib 5.0.16, for pc-linux-gnu
> [...]
Ja bych vam doporucoval se zatim MySQL 5.x velkym obloukem vyhnout a pouzit
posledni stable verzi 4.x. Co tak ctu konference o MySQL, tak s verzi 5 jsou
porad nejake problemy.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz