spusteni odpovidajici aplikace

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Prosinec 29 00:07:46 CET 2005

Pavel Kankovsky wrote:
> On Tue, 27 Dec 2005, Petr Vileta wrote:
>
> A myslite, ze ve woknech by to napr. nemohlo narazit na pristupova
> prava
> v registry (odkud se ty udaje berou)? (Ostatne by to stalo za pokus,
> co se stane, kdyz prislusna wokenni procedura narazi na nejaky
> neocekavany problem...)

Pokud uzivatel widli napriklad nema povoleno pouzivat browser (i to jsem
videl), pak po
    start http://www.seznam.cz
se mu pouze zobrazi nejaky dialog, ze k http://... neni prirazen zadny
program a aby sam vybral co s tim delat.
Pro linux to asi budu muset z mailcap zjistovat a hlasit sam.

> To by mne zajimalo, jak pak chcete pripadny zvoleny mechanismus
> vyzkouset v praxi, nez ho zacnete servirovat tem Vasim BFU...

Rika vam neco "testovano na lidech" ? :-)
Proste kdyz se BFU ozve, ze kliknul a nic, tak se tim budu zabyvat a zjistim
proc nic.

> Chcete. Ze na Vas vytahnu MS Windows 3.1! ;)

Ale no tak ;-)

> A propos, dival's jste se na freedesktop.org, jestli tam na tohle neni
> nejaky navrzeny standard?

Ha, ten server neznam. Jdu tam mrknout.

> ...aby ti chudaci uz vubec netusili, co je to URL, a vynosy z
> phishingu a podobnych "bohulibych" aktivit uspesne dal rostly...

Priznam se, ze sice vim co to je URL, ale slovo phishing mi fakt nic nerika
a slovnik.seznam.cz ho take nezna.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz