ISA slot v novem pocitaci

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Prosinec 29 12:21:48 CET 2005

Jaroslav Honsa napsal(a):
> Dobry den,
>
> prosim o radu, ktera se tyka spis hardwaru, ale Linux tam je take.
> Mam kartu do ISA slotu, ktera ovlada specialni zarizeni a vyrobena na
> zakazku. Pracuje s ni linuxovy program, ktery neni nic moc, je spis
> nejak dobastleny, aby to fungovalo. Zdrojaky mam. Zatim vse bezi na
> Pentium 75, 120 MHz. Protoze je to zarizeni pro nas dulezite, chtel jsem
> pocitac zmodernizovat na Pentium 4, 2.80GHz. Ale ouha, program vubec
> z karty necte. Zkousel jsem vselijake zpozdovani, zpomalovani, ale bez
> [...]

Pentium 4 má MB s ISA sběrnicí ?

Už desky pro obyčejné pentia neměly ISA sběrnici některé.

Jednoduše zjistit zda ta deska v té sběrnici komunikuje (ms-dos + program).

Na jaké frekvenci ta ISA sběrnice funguje ? Někdy se odvozuje takt od
PCI a tak tam nemusí být přesně 7Mhz a může se to lišit a dělaná deska
to nemusí rozchodit.

Takže proskoumat bios a nastavit správné časování sběrnic, případně
skusit to celé podtaktovat.

Další věc je že deska na spracování potřebuje určitý čas mezi zápisem na
ni a čtením a neumí to HW ošetřit skuste mezi zápisem a čtením vložit
nějakou čekací smyčku.

Taky při větších kmitočtech čipové sady při špatně navržené desce můžou
vznikat různé přeslechy a pod...

|    ICQ    179223500                    |

                             Pro Tábor a okolí

   hledají se zdatné osoby každého stavu ku prodeji všeobecně oblíbeného
   předmětu. Vysoký výdělek 100 až 400 K měsíčně, bez risika. Osvědčeným
   silám stálý pevný plat. Oboru neznalí budou poučeni.

                     Nabídky pod zn. ,,O. B. 3780`` do
                             insertní kanceláře
                            Jana Grégra v Praze,
                            Jindřišská ulice 19.