novy root

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Únor 1 06:12:32 CET 2005

> <flame>
> chapu, ze se vsecno meni a vyviji, ale melo by se to hejbat smerem k
> ucelnosti a prehlednosti.
> Novy design ROOTa ma tedy k obojimu (rekl bych) dost daleko. Neprehledny,
> unavuje oko, barevna kombinace....
> </flame>

Ale no tak, to se vazne nenajde nikdo, kdo by novyho roota pochvalil?
Vzdyt jestli nejaka barevna kombinace unavuje, tak tenka bila pismenka na
cernem pozadi. Lidi jsou po staleti zvykli cist tmavsi pismenka na
svetlejsim pozadi (knihy, noviny... ) nikoliv obracene.
Me sice prijde novy root ponekud mene prehledny nez stary, ale to je jiste
kvuli tomu, ze stary byl tak stary. Novy je proste strizen moderne.
Barevnou kombinaci ma sice mene originalni, ale rozhodne pro oci
prijemnejsi.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz