novy root

Simon simon na cesa.cz
Úterý Únor 1 08:23:25 CET 2005

Vzdyt jestli nejaka barevna kombinace unavuje, tak tenka bila pismenka na
> cernem pozadi. Lidi jsou po staleti zvykli cist tmavsi pismenka na
> svetlejsim pozadi (knihy, noviny... ) nikoliv obracene.
> Me sice prijde novy root ponekud mene prehledny nez stary, ale to je jiste
> kvuli tomu, ze stary byl tak stary. Novy je proste strizen moderne.
> Barevnou kombinaci ma sice mene originalni, ale rozhodne pro oci
> prijemnejsi.

no ja chvalit nebudu -(((
ta stara cerna se mi hodne libila ...
moje oci neunavovala ... naopak hladila ..
....a vuubec mel jsem roota raad ...

ten design bila na cerne byl fine a pri-jemnej

.... dokonce i zaahadnemu drsnakovi upaalili kus
brady .... mozna nostalgie ale root se mi neliibii

toz tak