[Off topic] novy www.root.cz -(

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Únor 1 08:34:38 CET 2005

	Přidávám se k Vám - po čtení Roota více jak 5 minut jsem měl vždy
problém se čtením jiných webů aspoň deset minut a nebyl jsem schopen řádně
zaostřit... a taky nemám deset dioprií... z nového desigenu nejsem nadšen
(ještě jsem ho ergonomicky netestoval), ale ten původní mi taky zdravotně
nevyhovoval...