Linux pro server

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Únor 2 13:00:26 CET 2005

	Já si to myslím taky, ale opravdu vůbec nechápu, jak to, že když se
src.rpm rozbalí, do BUILD adresáře se rozbali tar.gz a pak se postupné volá
patch -p1 na všechny patche (definované ve SPEC filu), které se mají
aplikovat (a jsou součástí toho src.rpm) tak to selže na tom, že nějaký kus
nelze mergnout, případně že se programu patch zdá, že ten patch už
aplikovaný byl... - to je situace, které právě z tohoto důvodu vůbec
nerozumím..:-0 (vůbec teď neřeším problém s kompilací - tedy věci okolo
knihoven, jejich verzí, správné verzi auto* (-make, -conf, libtool...), GCC,
GLIBC apod.)

	Bohužel RHEL 2.1. v nativní podobě nemám k dispozici (existuje
dostupný "free" klon?), takže nemohu přesně posoudit. Naopak RHEL3 mám v
podobě WhiteBoxu na mnoha lokacích, leč problémy jsou vesměs stejné... takže
kde dělám chybu? (a dle soukromých konzultací/debat v tom nejsem zdaleka
sám...- jak zní ta magická formulka?)