novy root

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 1 08:59:49 CET 2005

Dne Tue, Feb 01, 2005 at 08:23:25AM +0100, Simon napsal:

> no ja chvalit nebudu -(((
> ta stara cerna se mi hodne libila ...
> moje oci neunavovala ... naopak hladila ..
> ....a vuubec mel jsem roota raad ...

A to ja klidne pochvalim.

Ja zase naopak mam rad, kdyz je www stranka s ciste bilym pozadim, barvy
nebo dokonce obrazky (ala oba weby OOo) me dost stvou.

Jsou tam nejake chybky, ale to se vyresi. Zpravicky na bok treba, to se
vsechno necha pozicovat pres styly. V tomhle je stranka fantasticky moderni
a prinosna.

Kouknete se schvalne na zdrojak te stranky a potom se jdete podivat na
zdrojak stranky treba te fantisticky moderni a skvele firmy Zentiva co se tu
minule chvalila, potom muzete posuzovat co je hnus na entou.

zdravim
dan