Linux pro server

arpanet arpanet na post.cz
Úterý Únor 1 09:01:44 CET 2005

> 	Pod to co jste napsal bch se v klidu podepsal...

souhlas .... lec procpak tomu tak je ?

  mista na cdckach i na cilovych discich je  habakuk
  a koncovi uzivatele jsou namlsanejsi a cim dal miin chteji
  kompilovat a ciist readme a vedet co se jim vlastne v bedne honii za duchy ...
  pomalu tucnaky osedlavaji lidickove co si dodnes administrovali svoje koncove windy
  a jejich kupnii siila je znaat ... a me to vlastne nevadii ... vzdyt mi davajjii praaci
  a nechavaji me vydelat si na chleba, czervenyy a elektriku -))) ... a nemusiim jiit jejich cestou

   ->>> proste kazda distribuce nekam smeruje ...
		-> fedora ,mandrake
		-> debian, arch
		-> gentoo

ale to preci duuvod k tomu se rozcilovat nebo braat si to nejak
osobne .... pohodenka-> nechci kerberos ... no tak ho instalovat nebudu ...
jasne kazda volba sebou tahne dalsi veci ... nechci ..zavislosti na kerberosu ...
hmmmmmmm asi nebudu miit ani fedoru, redhat ... atd .... ale to je preci praavje
ta svoboda .... sbohem redhate .. i s tiim dobryym i s tiim zlyym .... bylo mi s tebou hezky
ale uz nejni ... dyk alimenty jim platit nemusiite .... tak proc nezamaavat ...

taky jsem provozoval Xtecko s jednou 360kou disketou i s borlandim
pascalovskyym ideckem ..... taky jsem provozoval atarko z kazety a romky ...
to je nostalgie a ne argument .... navic vam nikdo nebrani sahnout treba ten [xxxxxxx]
nebo jiit vod kompilatoru nahoru
a miit svuuj 200Mb tenkej stroj ...

> 	Ano, bylo to distribuováno na 70-ti disketách a mělo to vše, co
> člověk potřeboval, včetně X-Window apod. Akorát to byl spíše skutečně
> síťový, případně aplikační server či developerská stanice... tedy nic co by
> se dalo nazvat office systémem... A kupodivu plně vyhovoval.

to jsem se nejak rozvaachnil ... vyznelo to trosku agresivne ... nebyl to umysl ...
sam jsem fedoru opustil ... pravda ted to pisu ze stroje kde jsou jeji pozustatky ...
ale ucaroval mi docela arch .... maly hezky a zivyy ... jetli to bude ciilovaa neviim
jsem tak riikajic na lovu ... distribuce -)))

hezkej den vaam preju -)))