Linux pro server

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Únor 1 08:41:13 CET 2005

[snip]

> na něm závisí. Problém je v tom, že v současných mainstreamových
> distribucích jsou závislosti tak přebujelé, že nad tím někdy zůstává

	Pod to co jste napsal bch se v klidu podepsal...

> v nepořádku. Když jsem si poprvé instaloval Linux, měl můj
> disk 340 MB a
> z toho na Linux připadlo asi 100 MB.

	Ano, bylo to distribuováno na 70-ti disketách a mělo to vše, co
člověk potřeboval, včetně X-Window apod. Akorát to byl spíše skutečně
síťový, případně aplikační server či developerská stanice... tedy nic co by
se dalo nazvat office systémem... A kupodivu plně vyhovoval.