Linux pro server

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Únor 1 13:05:51 CET 2005

On Tue, Feb 01, 2005 at 12:41:04AM +0100, Peter Surda wrote:

> Skor mam ten pocit, ze vy mate Red Hat za modlu a nie ste ochotny
> priznat, ze existuje kopa situacii, kde to nie je najvhodnejsie
> riesenie, alebo ze niekto moze mat ine kriteria hodnotenia ako vy.

Pane Surda, prosim - kdyz vam dojdou argumenty, tak se neuchylujte k
takovym uchylarnam.

Jasne jsem rekl, ze mi je uplne fuk, do ceho jste zamilovany.

Ze duvody vasi lasky jsou lechce mimo logiku je Vase vec.

Vymyslete lepsi argumenty. Pak ma cenu se bavit, protoze ja NEpouzivam
vyhradne Red Hat a nikomu ho nenutim. Kvuli vasim trapnym namitkam jsem
se akorat musel rozepsat o tom, ze vase duvody postradaji smysl.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz