Linux pro server

Středa Únor 2 11:47:22 CET 2005

Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz> wrote:
> Pane Surda, prosim - kdyz vam dojdou argumenty, tak se neuchylujte k
> takovym uchylarnam.

> Vymyslete lepsi argumenty. Pak ma cenu se bavit, protoze ja NEpouzivam
> vyhradne Red Hat a nikomu ho nenutim. Kvuli vasim trapnym namitkam jsem
> se akorat musel rozepsat o tom, ze vase duvody postradaji smysl.

Musim sa pana Surdu zastat - niektore jeho namietky maju zmysel.
Ja tiez nemam rad ked su do systemu zakomponovane veci ktore tam byt
nemusia a kerberos je na to dobry kandidat.

Okrem ineho to zvysuje pravdepodobnost bugoveho software na serveri.
(kazdy sw ma aspon jeden bug, aj ked pocet bezpecnostnych bugov sa
tu neuvadza)

Saving Private Ryan...
Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)