flamware, bylo Linux pro server

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Únor 1 14:15:45 CET 2005

On 01. Feb, 01:37 PM CET, JaV <jardaz na hades.cz> wrote 21 lines:
> dd
>
> tohohle jsem se obaval uz od zacatku. Takhle polozit dotaz, je jak
> pichnout do srsniho hnizda.
>
> na server si dejte takove distro, ktere dobre znate a umite se o nej
> nejakou dobu starat. Pripadne neco, co Vam doporuci nejaky Guru ve Vasem
> okoli (stejne to vetsinou padne na jeho hlavu :-)). Diky Honzo...).
>
> Sam jedu na nekolika distrech a zacinal jsem na RH5.. ne ze by se mi RH
> pricilo, ale jsou i lepsi (a take horsi). PLS no flame..
>
> Proste, pouzijte to, co Vam osobne nejvice vyhovuje a jste schopen to
> [...]

I já myslím, že by se to mělo ukončit. Ale vraťme se zpět k dotazu: "které
distro na server?" Já myslím, že je to legitimní otázka. Když tazateli
odpovíte: vyzkoušej a pak si řekni, co ti vyhovuje. Je to přeci hloupost,
člověk nemůže dva týdny testovat 6 distribucí aby zjistil, která mu vyhovuje
více a která méně - to je zbytečný masakr. Není někde na internetu prostý
soupis charakteristik? Mám na mysli něco ve smyslu:

1 - údržba balíčků 	1. Debian
			2. RPM systémy (RedHat, Mandrake apod.)
			3. Slackware
2 - aktuálnost balíčků	1. Slackware
3 - zabezpečení		...

To si myslím, že by zodpověděla původní otázku, nebo se mýlím?
Uvítal bych to také, stavíme server na 64bitové platformě a zajímá mě to

Martin Kamín