flamware, bylo Linux pro server

JaV jardaz na hades.cz
Úterý Únor 1 13:37:56 CET 2005

dd

tohohle jsem se obaval uz od zacatku. Takhle polozit dotaz, je jak
pichnout do srsniho hnizda.

na server si dejte takove distro, ktere dobre znate a umite se o nej
nejakou dobu starat. Pripadne neco, co Vam doporuci nejaky Guru ve Vasem
okoli (stejne to vetsinou padne na jeho hlavu :-)). Diky Honzo...).

Sam jedu na nekolika distrech a zacinal jsem na RH5.. ne ze by se mi RH
pricilo, ale jsou i lepsi (a take horsi). PLS no flame..

Proste, pouzijte to, co Vam osobne nejvice vyhovuje a jste schopen to
udrzovat v rozsahu cca 2-5 let. Pak uz ten komp stejne vyhodite, nebo
skonci jako nejaky podradny router, ktery jen pousti pakety sem a tam.

s pranim pekneho dne JaV

p.s.
diky za konferu a mnoho zdaru jejim clenum.
je to studnice moudrosti, bohuzel malokdy vyuzivana Newbie..