Linux pro server

arpanet arpanet na post.cz
Úterý Únor 1 14:51:48 CET 2005

> Asi jsem natvrdly, ale porad nejak nechapu a vy jste mi to stale
> nevysvetlil, cemu ze pritomnost jakehosi baliku, ktery ma par binarek v
> /usr/bin/, nejakou tu knihovnu a nejake dalsi smeti v /usr/share/, vlastne
> vadi.

-))) jasan

ziily to netrhaa
proste nekdo (ja taky) nerad kdyz mu v bedne [i tej plechovej] strasii ...

a tak ....
------------<off topic>----------------------
naviic lehce mi to pripomiinaa beznou eth siit ...
taky neva sem tam nejakej broadcast ... dyk to ten 100M draat unese ...
az do tee doby nez se zprovoznii nejakaa Wifina na stejnem ethernetu
a 200 broacastujiiciich malyych mekkych stanic zere xx% kapacity
-----------</off topic>-----------------------
.... v bezne situaci nikomu takova chamrad v share nebo bin neva ...
to otazkazka znii ?

	a) pohodlii, pocit bezpecnosti, znaamaa cesta, ale ten system nejni tak uplne muuj
	b) pracnost, nepohodli, ale zase viim kde co a procz je

a to nejni zase tak jednoducha volba ....
ono kdyz mate za neco rucit ... nebo to ma bejt nekde daleko a uz na to moc nechcete koukat
tak jste raad kdyz tu cestu za vaas vyslapaava nekdo jinej ... a pak berte jeho pravidla ...
a riikat se mi to neliibii ... jo ... ale na adresu toho kdo tu praaci delaa za vaas ...

proste riikat redhat mandrake ...atd to delaj spatne ... jasne ze to je provaazanyy ..
to je ta hlavnii linka ... nebo tak neco ... oni ladej a drzej pri zivote obecnou univerzaalnii
vjetev .... a je na vaas jako spravci nebo uzivateli ... esli jdete s nima
 <v karavane je nekdo jako vuudce> nebo saaam svou <lepsii/horsii> cestou

toz tak -)))