Linux pro server

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Únor 1 15:05:00 CET 2005

On Tue, Feb 01, 2005 at 02:51:48PM +0100, arpanet wrote:

> -))) jasan
>
> ziily to netrhaa
> proste nekdo (ja taky) nerad kdyz mu v bedne [i tej plechovej] strasii ...
>
> a tak ....
> ------------<off topic>----------------------
> naviic lehce mi to pripomiinaa beznou eth siit ...
> taky neva sem tam nejakej broadcast ... dyk to ten 100M draat unese ...
> az do tee doby nez se zprovoznii nejakaa Wifina na stejnem ethernetu
> a 200 broacastujiiciich malyych mekkych stanic zere xx% kapacity
200 broadcastujicich stanic libovolneho puvodu nezere tolik, jak se lide
domnivaji. Mohu poskytnout graf z fakulty elektro, kde jsou 3 ucebny po
80 pocitacich. Dnes vsak bezi jen dve. Maximalne vylitne zatez ip
broadcastem na danem segmentu na 3kbit. Vse windows a 100Mbit sit.
dast1.feld.cvut.cz/broadcast.html

Uvedeny graf nemeri arp pakety, kterych tam je pozehnane. Kdyby nekdo
vedel o nejakem trivialnim triku pro jejich zmereni sem s nim :).

-- Dalibor Straka