Root 2.0

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Úterý Únor 1 17:55:46 CET 2005

On Tue 1. of February 2005 15:20, arpanet wrote:

> coz o to root neni jenom design ale i obsah ...
> takze uspechy jim preji taky ... jen mi to prijde
> jako kdyby z rolsuuu sundali tu nemodernii figurku
> a dali tam nejakou priima modernii cedulku  -)))
> fakt to bude furt rols ... ale nejakej jinej ...
>
> naviic se mi ten design driiv liibil viic (a linksu a dillu taky)
> no nic .. roota cziist budu ... jen nostalgie
>
> toz tak -)))

Zase jedna pekna flame :)
Ten design neni tak spatny, ale neco extra zase taky neni.
Kdybych to mel prirovnat k abclinuxu.cz, tak mi to prijde neco mezi
prvnim pokusem o zmenu designu a tim finalnim.

Hlavni rozdil noveho roota od stareho mi prijde spis v neprehlednosti.
Abclinuxu je takove cele pekne kompaktni, ale u roota mi to prijde, ze
se seslo par lidi a rekli si "musime rychle udelat design, at nam
abclinuxu neujede" a tak to zacali RYCHLE delat a spousta veci je
takovych nemastnych, neslanych ...

Kazdopadne neverim, ze by se root odhodlal ke stejnemu kroku jako
abclinuxu a stahli kritizovany design.
Za to patri Leosovi a klukum z Stickfish ma hluboka poklona!

Myslim ze na rootu pochopi, ze se musi starat o sve ctenare az jim
klesne navstevnost o 20-30% ... Ja ho cist kvuli designu neprestanu,
ale verim ze jsou takovi hardcorari co prestanou.
A mozna to pomuze, ze se zase rozjede underground.cz .. kdo vi :)

pekny den

--
Pavel Benisek