Root 2.0

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Úterý Únor 1 18:14:36 CET 2005

> Myslim ze na rootu pochopi, ze se musi starat o sve ctenare az jim
> klesne navstevnost o 20-30% ... Ja ho cist kvuli designu neprestanu,
> ale verim ze jsou takovi hardcorari co prestanou.
> A mozna to pomuze, ze se zase rozjede underground.cz .. kdo vi :)
>
> pekny den

No, poslední 2 roky jsem na rootu četl jen zprávičky. Pro mne zajímavých
článků tam bylo žalostně málo,ale to je jedno. Ale dnes je pro mne ten nový
design tak nepřehledný, že nemám na to hledat tam ty zprávičky. Takže
asi podpořím těch 20-30% :(

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz