novy root

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Únor 1 18:04:50 CET 2005

> Pravdou je, ze je to hnus na entou. Vcera jsem sel domu poslepu, delaly se
mi
> oranzove kruhy pred ocima a trestila mne hlava - a to jsem se na toho
roota
> koukal jen asi deset minut. Trochu mi to pripomina Epilepsii z Kompostu.
Vazeny pane, pokud jste skutecne mel uvedene zdravotni potize, pak
1) nemate spravne serizeny monitor (jas, kontrast, refresh-rate)
nebo
2) nesedite ve spravne vzdalenosti
nebo
3) neni mistnost vhodne osvetlena
nebo
4) byste mel navstivit odborneho lekare
Myslim to "uprimne" jako Standa Grossu :-)
Ne, fakt to myslim vazne. Pokud napriklad v mistnosti mate temno jako ve
stredoveku (30 Luxu) a monitor s prikazovou radkou shellu mate vystaveny na
maximum, pak se nedivte, ze pri zobrazeni cehokoliv na bilem pozadi vas to
prasti pres oci, jako kdyby vas nekdo vzal palici pres hlavu. Pro praci s
pocitacem (cena na bilem) je normou predepsane osvetleni zasadne nahore za
hlavou a tusim neco kolem 600 Luxu.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz